lista, förlåt att jag är tråkig..

HAR DU:

Ett förhållande: nej, inte för stunden
bästa vän:  ja
Haft ett seriöst förhållande: ja,
Dejtat en av dina bästa kompisar: haha nej,
Blivit kär vid första ögonkastet: hihih ja :$
Fått ditt hjärta krossat: hmm aa,
Haft ett one night stand: hehehe.
Skrikit åt en lärare: HAHA, ja! 
Kysst någon och sedan ångrat dig: ehm? vet inte
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: ja, ofta
Några smycken som kostat över 1000 kr: ja, konfermationspresent
Några husdjur: japp en quatt.
Hamnat på polisstation: no no!

DAGENS:

Klädsel: Jeans tshirt kofta, hotpants och tshirt
Hår: i skola utsläppt, hemma utsläppt
Låt: This years love
Vill ha: SOMMAR! och dig..
Sjuka: mig själv
Drog: Halstabletter
Saknad: ojoj, en person
Köp: Halstabletter i stora lass
Attityd: beror på vilken person
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: mina ögon ser större ut.

FÖRSTA:

Bästa kompis: Petra Attling & Amanda Karlsson
Kärlek: Patrik eller Rikard hehe.  
Husdjur: Quatt
Semester: Malta
Jobb: har inte haft nått.
Köpta skiva: iiingen aning!
Riktiga kärlek: Alexandros
Piercing: inget.
Konsert: Ateens med malin,

Senaste:

Personen som sms:ade dej: Elin
Personen som du kramade: Elin
Peronen som ringde dig: Mamma
Personen som du ringde: Mamma
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Emma
Bilfärd: idag,
Filmen du såg: Någon på engelskan
Gången du grät: kommer inte ihåg
Måltiden: ris och Kyckling wook

SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: Japp,
Våga hoppa bungyjump: Aldrig.
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: beror på vem personen är.
Kalla dig själv lycklig: japp, för det är jag.
Hellre ta bilden än vara med på den: vara med på den.
Kunna gråta över en kille: ja!
Kunna gråta över en tjej: ja
Ljuga för någon: säkert 
Kunna springa 50mil: kanske.

VAD:

Gör du just nu: svarar på dom har frågorna
Ska du göra imorgon: skola, sen träffa max
Säger du till dig själv när allt känns svårt: att jag skiter i det.
Har du med dig in på bion: godis?
Är det för färg på dina byxor: vita med leopardmönster
Är det för väder hos dig just nu: kallt och snö -.-
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: utseendet
Skulle du göra om du vann på lotto: shoppa som fan! 

 SAKER DU HAR PÅ DIG:

- hotpants
- tshirt
- trosor
- bh 

BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: kan väl hända.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 16.....
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här vecka: yes.
Luvtröjor: fett skötn och mysigt!
Vill du ha några tatueringar eller piercingar: jag SKA ha
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: samma tror jag

 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
Sommar eller vinter: sommaren 
Vilken ålder har varit bäst: 14 eller 15. 
Sova på sida, mage eller rygg: mage helst eller rygg
Kyssar eller kramar: kyssar är en självklar het.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0