LO IS

Heey, vaknade as tidigt imore?!?! fattar inte varför jag inte är trött...
Igår som sagt var vi hemma hos Elins Max med Emma Anton Annica Elin Max jag och Max,
kollade på Melodifestivalen, sen satte dom andra på en film med Jim (blablabla)
men jag hatar Humorfilmer så jag och max gick in till max och möös lite :))
lite senare gick annica hem,
sen spelade grabbarna CS c000la som dom är! sen orkar jag inte berätta mer...
sen skulle jag och max ungefär hem samtidigt. så vi gick till älvsjö där hans pappa skulle hämta han.
sen följde Anton och Emma mig hem till mig, snälla som dom är (a)
medans elin och max stannade hemma, hehehe (a)
jajaja sen när jag kom hem så gjorde jag typ ingenting, läste Simon och Sophie. skit bra bok
sen somnade jag sött..... drömde såklart om max, miiiiiiih
vaknade tidigt som jag sa, och har träning vid 1 jippe. -.-

Love from LO IS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0