trööÖÖTT!

Är skit trött efter en rätt så jobbig vecka i skolan,
började med att jag fick utegångsförbud av mamma.. -.-
Åkte hem till malin larsson efter skolan
sen i tisdags så följde malin med mig hem, pluggade till svenska provet.
Onsdagen, hade träning sen var jag ute med emma,
Torsdag, hade utvecklingssamtal sen var jag med malin och sen kom max hit. (a)
myste lite sen skulle han hem vid 8, då träffade jag elin och emma, var ute lite sen gick jag och emma in till mig
drack varm oboy med grädde..
Och idag då så var jag emma elin max och anton, hemma hos elin, inte min max utan elins, drar ner ögat.´
Kollade på film och åt tacos, sen gick vi ut lite och åkte till donken, drack en stooor milkshake vanillia, myyms!
Verkar inte som om att jag har utegångsförbud hehe..
Nu ska jag hoppa in i sängen och kolle The Notebook (a) imorgon ska jag till stan med elin och någon mer,
sen ska jag träffa elin och emma, och lite senare kommer emma och malin hit, dom ska sova hära
och sen drar vi på cup i brännkyrka hallen hela låååånga dagen,
Yeeeey och nu har vi sportloooov!



Mille Crippe och jag, viilka Quatter!


tror att det är från notebook..
ska uppdatera oftare!

Kommentarer
Postat av: mille

lillen snälla ta bort kolla in mitt fuck face -.-

2009-04-07 @ 15:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0