We belong together

Mitt tredje och kanske det sista inlägget för idag, min kusin ska snart fixa min blogg, wiiiie ska nog ha lite svart och rosa i min blogg.  lyssnar lite på musik och just nu äre så att Dansa bounca dunkar ur högtalarna - vet,skit viktigt att veta..
var varken med max eller malin idag *sad face* mitt ena päron tyckte att det var onödigt eftersom jag skulle träna imorgon bitti och sova tidigt, ändå är jag uppe nu(?) jag vill flyga iväg, vill komma till himlen och stanna där för alltid...
lalalala....
har faktist varit duktig och gjort hemkunskapen all day long, inte ens andra frestelser kunde störa,assöta emma är på vift någonstans åt helvete och hon vägrar svara på sms när jag smsar...*suris minis*  tur att jag har min bästa vän knäckglass. och jag som skulle sluta äta sötsaker allt förutom milkshake (a) nu ska jag gräva en grop, tack för mig

avslutar med en assöt! bild på mig och emma


put your hands up for detriot

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-24 @ 22:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0