1 Januari

Det var verkligen skiiiiiit najs igår, nog kanske den bästa nyår eeveeeeer :))
Var först hos min Kompis Malin Andersson på middag, åt god mat och hade det najs, sen vid kanske typ 10 halv 11 kom Jessika över, vi åt efterrätt som min mamma hade gjort, choklad och vaniljglass med varma hallon, gott var det! men man blev jävligt mätt.. efter det så kollade vi på klart på nothing hill, klockan började närma sig halv 12 och då gick vi ut, sen ringde någon med dolt nr, men hörde typ vem det var... :D <3
mötte upp några i klassen, drog till Essinge bron och kolla på fyverkerier, sen gick vi till någon park, sen kom det några mer grabbar dit, hehehehe, mer säger jag inte (a) var med dom till typ 2 nått sen ville malin gå in så det gjorde vi typ det.. åkte hem med jessika vid halv 3, och då kom rooligaste killen hahaha :))))))) sen äckel gubbe på bussen, sen snackade vi med killarna vi träffade igrå och somande vidf 555 och vaknade av att min granne kom in vid rummet vid 10 :OOOOO då kan jag säga att jag var död, han hoppade på mig men sen lekte han med syrran istället ghaha
ikväll ska jag på bio med malte niklas adam jessika :() <3


  

mer bilder kommer seen :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Gott nytt år gumman, hoppas att du hade världens bästa kväll :D <3

2009-01-01 @ 19:25:58
URL: http://yew.blogg.se/
Postat av: Okänd

Vem e killen ? .. och när kommer mer bilder? :)

2009-01-03 @ 03:00:45
Postat av: Anonym

antagligen någon hon träffade på nyår om du tänker efter????

2009-01-04 @ 00:38:56
Postat av: Anonym

ajajaj då, otrevliga typen man stöter på :S

2009-01-04 @ 03:29:03
Postat av: louise

Christoffer.. och någon mer(?) när jag fått tillbaka min kameraaaaaaa

2009-01-04 @ 16:33:37
URL: http://louisehagman.blogg.se/
Postat av: louise

christopher heter han, lite senare när jag får dom från malin och orkar ladda upp ;)

2009-01-04 @ 21:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0