*dreeeglar*

Ville bara kiiika in här och att allt är i sin ordning, och det var det, kusinen har fixat om min blogg. och jag är myyyyycket nööjd. Dreglar också till världens nästan snyggaste kille på jorden, Edward Cullen *ängel* har typ sett filmen 1000 gånger om och jag är fortfarande helt fast i den... läser också boken. längtar till nästa film kommer och tills jag börjar på nästa bok. 200 sidor kvar men det ska jag klara innan veckan är slut.
Började dagen med att vi hade Bajen som vikarie i spanska. tack och lov (a) läste och pratade med tjejerna. trött var jag också i morse sov nästan 6 timmar... :( slutade vid 4 med Hemkunskap bakade godaste (sconesen) fråga mig inte hur jag stavar. åkte hem med Bella och Malin till mig kollade på Twiligth och lite på låt den rätta komma in.
sen åkte dom hem
men nu ska jag ta in
snickerskakan från balkongen...


det var mkt gooott :)))))) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0