Helgen som varit

I Fredags så drog jag hem till Alicia efter allt bråk med mamma att jag skulle stanna hemma,
Det slapp jag och skulle vara hemma 10.. Jag och Alicia åt Thaisoppa som maaaaat. mucho gott.
Louise åt något annat som jag inte kommer på nu, men sak samma..
Det var iallafall jag Alicia Louise Mathilda och Micke. Kollade på lets dance. myste svullade. åt godaste marängswissen(hur den nu stavas) och jag som är minst ska då ta mest haha. efter det kollade vi på lets dance. var väl rätt så kuuuul. sen åkte vi alla från Flavio hem till var och sig. åkte till liljeholmen då vi alla skiljdes åt. jag och micke tog tvärbanan till årsta och louise och alicia stannade kvar och väntade tills mathildas tub kom.
haha när jag och micke var i årsta berg. är det två tjejer där som stirrar som faan, antagligen avundsjuka på mig för att jag var med micke ( katt ) *ängel*
sen kom jag illafall hem halv 12. och då kollade jag på TWILIGHT med min syrra. Edward Cullen är så jääävla snygg (a)
Datan sen och gick och la mig vid 3 typ av att jag smsade ... och micke.
sen var det bara att gå upp tidigt. skulle iväg med micke för att kolla på aik girl star. där våra kära vänner Alicia Louise och Mathilda spelade.. även några från klassen.
sen efter det så drog alla åt olika håll och jag och micke drog till donken i solna c.
sen drog vi hem. var väldigt trött och skulle egentligen till micke senare på kvällen. men hade ont i huvet och var trött så jag stannade hemma. somnade framför tven i typ 4 timmar :O
sen idag har jag tränat. skit roligt faktist. körde lite fyys.
sen har jag läst om jag kunde drömma(a) ungefär 200 sidor:O

snart ska min kära kusin fixa om min blogg:)
bilder från helgen kommer hära! :)))) <3


   micke som liten
  nu är han lite större(a)
 Nalle paret. sötaste :))
 malte och louise. sen några i klassen

alicia och louise har mer bilder från helgen i sina bloggar. länkar till vänster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0