Jag saknar dig så att det faktist gör ont..

Usch det är jobbigt att sakna någon så mkt som jag gör nu, och nu äre faktist inte Alicia jag tänker på...
Nu äre bara H som finns i mitt huvud, fråga mig inte varför eller nått för det vet jag inte. men han kommer väl hem om någon vecka eller så.. Har iallafall varit med Elin och Emma idag, käkade på Helgesta pizzeria, tog en kycklingsallad med pasta. my lööve <3. sen åkte vi hem till mig satt vid datan sen åkte jag och emma till willys och köpte godis och sen åkte vi till årstaviken för att ta ett kvällsdopp. sen satt vi på en bänk och pratade om allt mellan himmel och jord, som bara vi kan prata om <3 Imorgon ska vi till stan och shoppa och sen fira Annica, som faktist fyller år om 10 minuter. grattis snuttan! ne nu kommer lite bilder från idag.

jag ska sluta sakna dig


Kommentarer
Postat av: ida

vem e H, och vart befinner han sig? :) :) <3

2009-07-08 @ 01:06:14
URL: http://iiidaaas.blogg.se/
Postat av: Louise

H håller jag nog hemligt ett tag till iallafall. Man åker över en bro.. :)

2009-07-08 @ 15:52:49
Postat av: ida

hmm, är det någon man känner kanske? :)

2009-07-10 @ 09:46:31
URL: http://iiidaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0