Ni älskar inte mig

Har inte ens tänkt på bloggen sen Emma har varit tillbaka i stan, men ska försöka att uppdatera lite, för jag vet själv hur mkt man hatar folk som inte uppdaterar, ändring på det. Har iallafall tagit ett nattdopp med emma i måndags och igår så var jag med Emma Ampi och Elin, var hemma hos mig, snackade åkte till willys och till elins pojke. och träffade några. Idag ska jag vara med Emma, lite senare vet jag inte vad som händer men det återstår väl att se(?) Alla mina killkompisar är i Dana och har lämnat kvar mig hära, helt ensam, lite tråkigt sådära. sen har Malin åkt till Frankrike idag. och Alicia fortfarande i Croatien. Den 20 åker jag till Dana cup tillsammans med Aspuddens 94or, wiee! Längtar som fan efter att springa efter en boll, haha. slänger in en bild. Kyss-på-dig


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0