Älskling, jag vet hur det känns

Det är sjukt att man kan sakna någon så jävla mkt, saknar redan alicia och hon har bara varit borta en helg och det är liksom 3 veckor kvar :'(((( Saknar tösen som faaan. Men helgen har iallafall varit bra, I Fredags och lördags sov Elin Ampi Malin och Minna hära och vi var ute på kvällarna och träffade lite folk, badade till och med mitt i natten, ett skönt natt dopp.
Har ätit min favorit mat, kyckling och ris med brunsås och god sallad. mums, ikväll blire jordgubbar och mjölk. ska ladda upp lite bilder.
Emma kommer hem på söndag :))))

sen saknar jag den här människan sjukt mkt!
 

Kommentarer
Postat av: alicia

naaaw gumman ja saknar dig mest !! <33333333333333 1 vecka KVAR NU BARA :D

2009-07-18 @ 18:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0