BAAAAL TOODAY

Wiiieeee, på något sätt längtar jag ändå till balen och sen dagen efter bär det av till Gotland med klassen, Kommer sakna alla grovt mkt nu i sommar och sen i höst där vi inte kommer gå i samma klass längre, alla splittras "/ Men Balen och Klassresan är något som jag verkligen längtar efter... Ska ta massa bilder så ni kan få se sen här i bloggen, Nu sitter jag hära och packar och lyssnar på talking to you.lalal så packar jag till klassresan. Får verkligen inte glömma kameran ikväll och inte locktången heller, så måste nog skriva en liten lapp, Idag åkte också ks till åland på klassresa så dom träffar jag igen när det är sommarlov, hehe (a) Ska fixa håret och packa lite till för sen ska jag iväg till Niklas tillsammans med Viktor :)))) <33


Kommentarer
Postat av: Ellinor, inte kusin

HAHAHA förlåt! ni är superlika och heter likadant. Vart bor du då?

2009-06-04 @ 13:48:23
URL: http://hagman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0