bakar en liten kaka

1. Är du singel nu? Ofcourse i am!
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? långa maybe ;)
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Har ingen att satsa med
4. När hade du sex senast? Förra helgen
5. Har du kört oskyddat nån gång? ja,busig som jag är
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Emh svar ja
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? njee
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Har hänt (a)
10. Haft sex på fyllan?
hehe no
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Ja
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? yees
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Jaja
14. Somnat gråtande pga kärleken? yeeeees
15. Varit otrogen? ..Mja, kanske det kanske
16. Ångrade du dig? ja,
17. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 3 år, annars 2 mån
18. Har du någonsinn varit kär? ja det har jag väl
19. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? haha ja
21. Har du nån bästa vän? Ja det har jag
22. Är du ofta med dina vänner? Ja..?
23. Vad brukar ni hitta på? Mycket
24. Bästa minnet med nån vän?  finns många
25. Säg namnen på några riktigt bra vänner? Emma Elin Alicia Louise Melissa och Malin
26. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja, annars hade jag aldrig varit med dom?
27. Har du hatat din bästa vän? nej.
28. Litar du på din bästa vän? YES
29. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? ja..
30. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? När jag var mindre
31. Vart bor din bästa vän? lite här och där
32. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Det är det som är det roliga.. (a)
33. Har du ljugit för någon kompis någongång? Ja har hänt
34. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Japp.
35. Ljuger du för dina vänner ofta? Inte längre
36. Vilken kompis var du senast med? Malte & Viktor
37. Har du många kompisar i din klass? yes, nästan alla
38. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Malin, Louise, Alicia, men dom flesta
39. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Petra Amanda Emma

SISTA SOM


40. Du fick en puss av?
Mathias
41. Sov med dig i samma säng? Louise & Alicia
42. Du delade ett riktigt skratt med? Alla hemma hos alicia
43. Du gick på bio med? Micke Melissa Alicia Niklas Malte Louise
44. Du höll i handen? dont remember
45. Du gick på stan med? Alicia Shler Malte Niklas
46. Delade en pizza med dig? Louise
47. Du ringde? Pappa
48. Skickade ett sms till dig? Christian
49. Du kramade? Min bror
50. Gjorde dig lite besviken? kommer inte ihåg
51. Gjorde dig mycket besviken? -
52. Du skrev med på msn? Per
53. Du snackade skit om? hemligt (a)
54. Du åkte bil med? pappa?
55. Gav dig en komplimang? Typ.. Jag vet inte..
56. Du kollade på film med? Alicia Haris Micke Ramon Melissa Louise Malte Viktor Niklas Crippe Mille Ami Signe Laura
57. Du åt med på resturang? -
58. Betalade något åt dig? Pappa
59. Grät inför dig? kommer inte ihåg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0