Det brann i mitt hjärta

Hello cutiepie! Sitter vid datan efter att varit ute i solen hela dagen och blivit brun ska ta helgen som har varit,
I fredags så åkte jag in till stan tillsammans med Alicia kollade runt på lite olika affärer efter balskor, men hittade ingenting, sen kom också Malte Shler och Niklas, kollade runt på åhlens city efter kostym till malte, efter det åkte vi och kollade på när alicia och Louise spelade match, dit kom också hannah Melissa och Micke. Efter det åkte vi till zinken och satte oss på donken och svullade i oss käk sen åkte alla hem till sig själva eftersom alícia inte ville ta hem någon.. På lördagen gick jag upp tidigt åkte till tanto där även Melissa Louise Alicia var, tog ett dopp och stekte i solen. Sen kom alicias lilla syster och vi gick till parken brevid och lekte med henne, sen hem och fixa oss till hannahs tjejmiddag. Efter tjejmiddagen åkte vi hem till mig och väntade på Niklas Malte Shler, sen åkte tjejerna iväg och jag åkte till axelsberg med killarna och dom drog till sjöberget och jag drog till emma i mitt lag där även malin var. Sen drog vi till sjöberget där lite folk var, sen mötte vi upp isak och snackade lite sen kom typ erik crippe per och dom från klassen förbi en stund och sen följde isak med hem till emma, somnade och åkte till träningen nästa dag och sen drog jag vidare för att möta upp alicia Louise och Melissa skulle bada på sjöberget men vi gick till hamnen istället och tog ett dopp. sen drog vi hem och åkte till örnsberg för att möta upp barros mille erik och oskar drog till sjöberget och chillade dära. Idag har jag bara solat, shit vilket långt inlägg. ska snart iväg med alicia och mille och kolla på match, hägersten mot hammarby.  Imorgon är vi lediga igen :)))) <3 LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0