Dom tomma stegen fram till din dörr

hej hej HallÅ. Körde match idag mot stuvsta vann med 4-0 och vi spelade skit dåligt och jag var ju sämst kan man ju säga. Usch! Hade iallafall stöd på sidan av planen eftersom nicke viktor och shler kom och kollade. sen åkte vi hem tillsammans, duschade och åt mat. sen lite senare gick jag över till Emma och hämtade volymmaster och locktock, hihi och imorgon ska jag ta bussen 3 minuter över 10 till årstaberg där viktor ska hämta upp mig med moppen, sen bär det av till nicke och sen till skolan för att sjunga, måste till stan för att hitta en kuvertväska, sen hem och sen till minna för att fixa sig till balen, Åker till Gotland på¨fredag tills på måndag så kommer inte skriva i bloggen. sista nätterna med klassen och det känns helt sjukt :O snart 6 eller 3 år är snart över, usch kommer verkligen sakna alla och inte bara klassen. Men nu ska jag sooooova KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0