"glad på utsidan men gråter på insidan"

Vaknade som vanligt, kanske sent men iallafall, nu är malin hemma från sitt land också så ska träffa henne idag + att vi ska till sjöberget sen, vet inte om jag åker innan eller efter. he-he. var hemma hos elin igår hela dagen tillsammans med malin också, sen åkte jag och elin till sjöberget och badade. lite kallt inte lika varmt som i elins pool. sen åkte elin och träffade max och då drog jag och mille tillbaka till sjöberget. badade dära med massa folk, blev i puttad :(((( sen gick vi hem till mille och kollade u21 matchen. 4-0 till tyskarna... ska kanske med till Dana cup. wiiiiiieeeeee. ska sluta nu. puss

jag vill ha glass glass glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0