i got my angel now

är fett döööööööööd, och kvällens planer är oplanerade, ska dra till sjöberget till och börja med och sen får vi se vart kvällen slutar, imorgon kväll åker jag iallafall till landet och kommer vara dära tills söndag i think, skönt att komma bort från staden. Igår kväll var vi iallafall hemma hos mille, jag christian minna alicia melissa putte och mille, kollade på house of wax och sen drog vi ut lite, gick till sjöberget och snackade lite och sen drog vi hem till Mille igen och tankade ner my bloody valentine, asbra film men inte så läskig om man inte har glasögonen hehe. sen vid typ halv 2 drog vi ut och träffade ramon och adde, promenerade sen tillsammans med putte och christian till macken och putte handlade sen gick jag och christian ända hem till mig från midsommarkransen i nattens mörker. kom hem vid halv 3 och satte på twilight sen somnade vi bums...(a) låg i sängen hela dagen och sen åkte vi till örnsberg för att möta mille, snackade lite och sen drog christian vidare och jag hem. har inte så mkt mer att skriva. men skriver lite senare innan jag drar uuuuuut.
Höres tonight, Ka-tjiiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0