Kan inte säga mer än ett förlåt

Vaknade halv 12 idag, var ledig idag igen och vid ett åkte jag till fruängen för att möta upp emma, gick och solade och sen åkte vi hem till henne där hon duschade och fixade sig till balen, hjälpte henne med hennes hår som blev asfint med en rosett där bak, sen skulle hon åka vidare till anton och då gick jag hem, väntade på att mamma skulle komma hem och när hon gjorde det åkte vi till farsta fick med mig ett par vita balskor, en rosett leggings och en tröja med små blommor på. Sen åkte vi hem och åt kycklingsallad till middag, asgott. men nu ska jag hoppa in i duschen och sen platta mitt hår. går halv dag imorgon och sen äre match mot stuvsta som gäller, wihoo! Pussis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0