Älskling jag vet hur det känns.

Idag har jag varit i skolan som vanligt, bakade vaniljbullar på hemkunskapen och åt upp dom på vägen hem, tjock som man är (a) Malin följde med mig också, skulle blivit att vi gjorde vår fotbollslektion men det blev inte riktigt så, kollade på tv istället, Sen gick jag ner till datan och som alltid så fastnar jag hära... Såg resultatet på Engelska nationella, tkr faktist att det gick bra :):):) tack vare Malte typ. Nu sitter jag här och lyssnar på kung av sand, Jag får damp! jag vill ha sommar nu och ingen jävla fucking vinter, låt våren komma så att man kan gå i tunnare kläder! Det börjar bli lite trist hära i älvsjö... Elin och emma är som sagt i Falun *sadface* Max har försvunnit dit också :(:(:(
Imorgon spelar jag och några till skol dm mot ekliden och någon mer skola, hoppas verkligen på vinst! Nu ska jag fortsätta dagdrömma om sommaren


ljusterö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0