Distribution

Sitter vid datan like usual, har varit i skolan som vanligt idag, sen mötte jag upp max i liljeholmen och åkte vidare till mig, myyyyys! sen åkte pojken min hem till sig, och då läste jag lite ur liv och lovisa, aasbra bok! sen gick jag ut och mötte elinpelin och emmapemma, vi gick till willys och tjackade nutella och cola till deras kväll eftersom dom har hemstudiedag imorgon, orättvist :(  sen gick jag hem och fortsatte att läsa och nu fastnade jag hära som vanligt, är skit trött och ska nog gå och lägga mig i mammas och pappas säng.. eftersom dom kommer hem onsdag kväll... *yeey*
nej nu har jag inget mer att skriva förutom att malin andersson har åkt till åre och norge och lämnat mig alldeles ensam *sadface* miiih på torsdag så ska jag elin & emma sola, yippie lite mer av den "farliga" cancermaskinen (a)
Stackars emma ska ta spruta imorgon... :(:(:(

haha bloondy hair


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0