Every day every night

Gör inget speciellt just nu, snackar med lite kiisar på msn, såg att någon hade skrivit om att det skulle komma en ny berg och dalbana på grönan, den ser fett najs ut, bild kommer sen, Idag var jag i skolan som vanligt, sen efterskolan så åkte jag hannah och malin hem till mig, kollade på green street hooligans. världens bästa film promise <3! sen efter det följde jag dom till bussen och när bussen kom så satte jag på musik och gick ut och gick, behövde en liten paus från livet, så jag gick bara runt lite, imorgon äre träning inne i brännkyrka.. :( vill komma ut och spela! ajja sen i helgen eller iallafall på söndag så ska vi köra träningsmatch mot bp och resten av veckan tänker jag inte berätta vad som händer :):):)
Nu ska jag tröst äta mig med ben & jerrys half baked...
watch out


Kommentarer
Postat av: Manni

2009-03-05 @ 21:59:21
URL: http://aadored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0