flickan från det blå

Har snart packat klart.. jobbigt det dära när man inte får plats i resv'äskan... Var i skolan igår som vanligt efter det åkte jag emma och elin in till stan, fick med mig två par skor hem, efter det åkte vi till pizza house och åt dära eller dom andra. sen började det snöa som fan -.- sen iallafall åkte vi hem till Max, var dära tills grabbarna skulle dra och natt gibba och tog ett förväl med dom också! :( sen drog vi tjejer hem till emma och åt och kollade på film. somnade och sen vaknade jag igen vid 12. och då skulle dom andra sova så vi sooov. vaknade vid 12 och åt vid halv 1. sen tog jag förväl av elin och så åkte jag och emma senare in till stan. köpte en blå randig tshirt och rosa nagellack och hon fick med sig ett par blåa skor från hm. sen åkte vi hem, och så tog jag avsked av henne också *sadface* Kommer sakna dom två prickarna mkt! Ska iallafall bli skönt att åka till värmen. Ikväll ska jag också träffa max innan jag åker. myyyh :(
Måste nog städa mitt rum lite nu efter all packning. Skriver nog lite ikväll och imorgon bitti innan jag drar. Ni kan smsa mig när jag är i teneriffa, dom med comviq för det kostar inget :) Dammtussarna vill bli uppsugda! Puss hej!


kommer sakna dom flesta och ni vet nog vilka ni är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0