Harsch och Kokain

Tjena mittbena! Idag har jag varit i skolan, funkade väl, efter det drog jag hem till hannah, och sen till max, sen skulle jag jobba på posten med laget, gick helt okej, sen tog vi tuben till liljeholmen sen skulle jag ta bussen hem, pratade lite med malin då och sen kom jag hem och åt, sen satte jag mig vid datan och stannade där till nu, fick också ett brev från stff, jag hade kommit med i stadslaget igen, någon heldagsträning, verkar roligt.. nu ska jag slänga mig i sängen, och jag har sovmorgon till halv 10 imorgon *juublar av glädje* Imorgon ska jag träffa emma Nordahl, får se vad vi hittar på, och på lördag ska jag säkert sova hos emma i laget med sewit henne och malin :) vi har nämligen träningsmatch på söndag mot bp, noooooooog om det, careface saker! ska gå
puss och godnatt <3
 
här har man inget smink och är brun som fan - vill ha sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0