Hon är finast i världen

Sitter och dunkar trofast - hon är finast i världen. Så kommer känslorna fram också.. Ska snart kleta på lite mascara och sen ska jag klä på mig och dra till skolan, ska in till stan med elin och emma sen, antagligen vigert och anton. måste shoppa lite innan jag drar till det varma teneriffa :) :) :) Måste packa klart och så måste jag träffa max innan jag drar också! sen äre ta sitt pick och pack och dra.. sen blire sportlov efter det *wiiie* Tider rullar iväg bäst att jag hinner göra det jag ska.. Och tack alla mina vänner att ni finns!

Shortan

Kommentarer
Postat av: Elina

Ha så hiiiimla kul i teneriffa :D:D åh va härligt, sola lite åt mig också! ;)

Puss, hälsa alla <3

2009-03-28 @ 15:55:18
URL: http://yew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0