I Want your soul.

Dagen har rullat på som vanligt hade endast tre lektioner på morgonen, matte engelska och sen fotboll, efter fotbollen skulle vi öva på våran dans till balen, gick helt galant, sen åkte vi och tränade fotboll med laget. Mötte sedan upp Jessika och Amra vid 7 för att åka till skolan, I skolan skulle alla nior dansa med Blommens nior, dansade mest med malte och sen på slutet när jag skulle dansa med mille knockade han mig med sin fot på något konstigt sätt... x) Klockan halv 10 var det slut och då åkte jag hem och nu sitter jag hära, har ätit lite. Börjar klockan 12 imorgon och slutar halv 4 :(:( sen ska jag iallafall vara med Max <3 och sen sooooola i fruäängen. naaajs!
/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0