Im just gonna let it out

Har precis tränat klart, ska duscha och sen sova antar jag, har inget att göra denna tråkiga söndag... Igår så kom Christian och dennis hit, sen åkte dom vid 2, sen var jag bara hemma väntade på emma som skulle släppa iväg lilla anton. sen mötte jag upp elin och vi gick till emma, sen lite senare åkte vi och solade :)))) Elins max kom dit lite snabbt sen skulle han iväg och gibba. så vi åkte hem till emma igen, anton & vigert hoppade på bussen, pratade och lyssnade på musik typ, verryyyy naajs! sen gick jag hem vid halv 1... sen hoppade jag i sängen och somnade vid 2, och imorse gick jag upp med tuppen, ne nu ska jag röra på mitt fläsk och gå och duscha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0