Jag vill sväva på rosa moln

Tråkiga nyheter, emma skulle kommit till mig nyss men nu ska hon göra någon jävla läxa, myyh :(
så nu vet jag inte vad jag ska göra... Idag har jag iallafall varit i skolan som vanligt mycket tråkigt.
Louise och Alicia hade fotbollsträningen idag, mucho ruuligt. sen åkte jag hem, åt jävligt mkt, sen kollade jag på tv och sen åt jag ännu mer... Imorgon ska vi ha någon jävla dans efter träningen med skolan och ska stanna kvar dära tills halv 10 sen får vi kompledigt och börjar klockan 12 med mentorstid på torsdag och sen so prov *buhu* Sen på fredag är det nationella i engelska, wish me good luck! Har faktist huvudvärk och nackspärr + att jag måste ta mina 6 piller nu eftersom jag glömde dom igår. dooh! I heelgen blire röjj! eller har faktist ingen aning (a) Ne nu ska jag gå och dö lite.

Peace and Love

Ljusterö - där du är vill jag vara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0