Right round

Började som sagt klockan 12 idag, men ändå fick jag kuta till bussen, börjar bli riktigt seeg när det gäller morgon. men började ändå sent.. hade mentorstid där vi skulle fylla i en blankät och sen skulle vi städa klassrummet. efter det hade vi so prov och sen hade vi spanska, fick tillbaka proven.. Suuuuger bra gick det .... -.- sen åkte jag hem till max myyste. miiih lille bebo. sen åkte vi därifrån vid halv 6 för att han skulle ha träning mötte Kalle i västertorp sen åkte vi till brännkyrka där dom skulle träna och då hoppade jag på fruängen tåget tillbaka och då träffade jag Niklas. Mötte sedan upp emma och elin i fruängen gick till cancermaskinerna och la oss där i 20 minuuter. Fett med sköönt och bruunis blev man *tummen upp* Sen åkte vi hemmåt. Skiljdes åt i brännkyrka och så gick jag hem och åt, fastnade framför datan som vanligt. hehehe (a) Imorgon kanske jag ska vara med Max eller så ska jag träffa Dennis och Christian :):):):) Muuucho funny!
Imorgon har vi Nationella i Engelska - Wish me good luck... -.-

/
L

Kommentarer
Postat av: dennis

försöker få status med sjöängs tröja =)

2009-03-13 @ 18:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0