sniigel

Har typ städat klart mitt rum, eller inte helt men nästan, alla kläder ska bara vikas in i dom få lådorna jag har, Idag har jag varit med emma på morgonen eftersom hon sov över igår, vi var som sagt ute i haninge ( landet ) där vigert bor. badade jacuzzi kollade på tv och hade det Chill. sen efter det vid 12 så gick emma hem för att jag skulle spela match mot bp på stora mossen, hämtade upp jessika och sen åkte vi dit, det blev 2-2 men vi spelade iallafall bra. efter det har jag bara varit hemma, kollat på det nya programmet wipeout, lite roligt sådära 8) sen somnade jag också (a) och nu sitter jag hära, undanflykter från allt, höhö! nej nu har jag inget mer vettigt att skriva, så vem vet det kanske kommmer ett senare!
Imorgon åker malin bort till norge och sälen, sen åker pappa imorgon så vi har huset för oss själva YeeAY


en bild för väldigt länge sen / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0