Teneriffa, here i come!

har presic duschat och ska snart torka håret. sen äre bara ta allt sitt och sätta sig i taxin till arlanda. väl där ute ska vi vara i 4 timmar.. flyget åker vid 9. Myyyh kommer sakna alla massor. och sötast är nog alicia som skrev ett sms på morgonen! Kommer sakna dig <3 Ska kolla om jag hittar något internettcafé men då blir det nog att jag skriver på måndag eller tisdag... Alla ni som läser min blogg får ha det så jätte bra i det kalla sverige så ska jag tänka på er när jag schteker i soolen mihihi.. ska nog inte skriva så mkt mer. Bilderna jag tar kommer upp sen. Sakna mig inte alldeles för mkt.

/ Louise

Kommentarer
Postat av: alicia

naew saknar dig redan :)<33

2009-03-29 @ 18:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0