Were do you go when you lonely

Ska snart iväg på träning, ska möta bella och ida 10 i, sen börjar träningen 1 och slutar halv 3, sen ska jag hem och göra klart hemkunskapen, kanske träffar emma lite ikväll om jag hinner, imorgon börjar skolan... inte så kul men ändå kul att träffa alla kompisar igen... Det här lovet har varit roligt, har varit med emma och elin typ varje dag, varit i stan sovit över och har haft kul som vi alltid har, har även träffat max och varit lite med grabbarna :))))) Imorgon ska hemkunskapen vara inlämnad hoppas verkligen på ett mvg, lite senare kommer kanske Dennis och Jacob hit men det är inte helt säkert än, Nä det är bäst att jag börjar fixa mig nu, annars kommer jag försent och det är inte kul, släääänger upp lite bilder
 
 
åh vill verkligen ha sommar nu..

Kommentarer
Postat av: dennis

bra engelska

2009-03-02 @ 21:44:50
URL: http://maaalliins.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihiihi oj så... (a)

2009-03-03 @ 22:56:53
Postat av: Louise

hiihih oj dååå... (a)

2009-03-03 @ 22:57:34
URL: http://louisehagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0