World hold on

Sitter i pappas arbetsrum som vanligt fast med jessika och malin, spelade skol dm idag, vi vann båda våra matcher så nu är vi i final, men det tråkiga är att jag inte kommer kunna vara med för att jag är i Teneriffa, så då får dom klara sig utan mig :):):) Efter det åkte vi hem till mig och gjorde amerikanska pancakes. muums! skulle ut och cykla haha men när Jessika skulle sätta sig på cykeln gick all luft ur däcken så vi kunde inte åka, tråkigt nog :(:( men,  inte hennes problem
Stannade vid datan och nu ska vi hem till Bella eller iallafall jag och Jessika, Malin fick vi inte med oss, vi ska hem till henne och plugga och göra powerpoint och engelska tills imorgon, skriver kanske senare!
juste fick ett litet brev av några vääldigt söta barn på min gata att jag skulle till en brevlåda, så nu ska vi undersöka vad den saker är för nått

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0