Aldrig vågat förklara

Jag ska berätta något så lyssna nu de e bara du som
får mig att känna såhär varje gång som jag ser dej så
lyser jag upp de känns tungt att veta att du inte känner
samma sak jag trodde du va den rätta, men så fel man
 kan ha allt som va så bra, snälla kom tillbaks när jag
 ser dig med någon annan faller allting isär för i min
 dröm värld så finns du där nu är du min vän men
inget mer än så, men de får gå vi måste få de att
fungera för alla minnen betyder så, dom betyder så,
dom går inte att radera jag älskar dej har aldrig vågat förklara
 mina känslor för dej dom kommer alltid bevaras,
 långt inom mig jag lovar dig , 
när jag tänker på dig och alla saker vi gjort, de gick så fort
jag säger tack för alla dagar inget är som förr o de vet
du om, vet att jag felat men de e inget jag velat 
Jag sårade dig med flit, du måste förstå att jag kan dö för dig baby,
 kom ihåg. du e den finaste på denna jord, de svär jag på den
 bästa vännen man kan få, du får inte gå jag älskar dej har
aldrig vågat förklara mina känslor för dej dom kommer alltid
bevaras långt inom mig jag lovar dig,
de e bara du som får mig känna såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0