Ansluter...

Lyssnar på always, min nya favoritlåt  har faktist inte så mkt att göra, spelade match idag på förmiddagen och vann med 4-1 inte bra spelat bra alls men vi vann och det var väl det som räknades och nu har vi serieledning, Martina gjorde grymma räddningen idag :)))) Sen efter det så åkte jag hem åt lunch och la mig i solen vaknade vid ungefär kvar över 4 helt pepparkaka över hela kroppen, love it (a) Sen gick jag in kollade lite på tv och va inne på datan, Har inget mer att skriva än att jag fyller år imorgon :)))))) <3 / L

Kommentarer
Postat av: Martina

hihi, sötnos. du spelade grymt bra! :)

2009-05-24 @ 22:13:50
URL: http://thevoicewithin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0