Bio

Kom presic hem från en kväll med härligt folk, vi träffades ungefär vid kvart i sex, Det blev jag Alicia Melissa Micke Niklas Malte Louise som gick och kollade på The Haunting in Connecticut. Asläskig film och jag tror fan att jag skrek högst i hela biosalongen och klämde ihjäl maltes hand, shit vad jag och Louise var rädda asså, haha (a) Men bra var den iallafall även fast det var en skräckfilm så blev det ett lyckligt slut :') Sen åkte vi alla till slussen där micke skulle ta pendeln och vi andra åkte vidare och hoppade av på lite olika ställen, men jag niklas och Malte åkte till trekanten och väntade på tvärbanan dära, kallt som satan sen åkte vi till gullmars där dom skulle gå hem och jag skulle ta 144an, skulle egentligen sova hos filip, men det sket sig :(( men ska nog träffa han imorgon iallafall + att jag ska träffa Emma också tror jag :))) Tror inte jag har något mer att skriva, ska träffa lite olika personer imorgon så det blir väl roligt,
Sleep tight <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0