dear president

Har presic varit ute på promenad med Emma duktiga som vi är (y) Innan det idag har jag varit med Bella och Jessika, Vi snackade och fixade håret på Jessika, sen tog jag sällskap med Jessika hem och följde henne hem, sen gick jag förbi Liseberg och sen hem och sen ut och mötte Emma, gick ner till sjöängen och snackade som vanligt :)))) Imorgon ska jag ut med henne och Elin som vanligt och snacka (a). Efter skolan ska jag hem till Bella så ska jag hon och Jessika göra klart engelskan om någon drottning, men iallafall dagen rullade på bra, lämnade in mitt nya gymnasieval, Atletica blev det som första :))))))) men pallar inte skriva mer, kanske senare :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0