Fatta det

Tjaaa, Idag har jag varit i skolan som vanligt, Sen efter det drog jag hem och sov, sen så gick jag ut på promenad med Emma, drog till Älvsjömässan och la oss på parkeringen och låg och kolla på molnen och prata, alltid lika kul :)))) sen kom det förbi en tjej och började prata med oss om att hon var polis och att det var någon äcklig gubbe som stog och stirrade på oss lite längre bort, sen cyklade hon iväg och en stund senare började vi också gå hem, gick hem till mig åt glass och emma testade min balklänning :))) Sen efter det följde jag med henne hem och hämtade min kjol, Kanske ska dra till kunskapskolan imorgon och kolla när dom har uppvisning med sina låtar, hoppas jag hinner efter träningen,

jag saknar dig och jag saknar oss, ska det vara så jävla svårt? 
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0