Fight for you

Är med Bella och Jessika nu, men dom sitter inne i mitt rum och plattar Jessikas hår,  sen ska vi locka Bellas hår, Hade skola som vanligt idag, hände typ inget speciellt, ikväll ska jag gå ut med Emma och snacka lite skit som vi är bra på,
Valde iallafall Atletica så nu kommer jag gå dära om jag kommer in, Kommer börja it/handel tillsammans med Fanny + att andreas också ska gå dära fast en annan linje, så det ska bli lite kul sådära, Hela klassen kommer typ splittras upp förutom mike som också kommer gå på atletica. Ska locka bellas hår nu, så skriver sen efter promenaden med Emma, Ciao babes  

Du vågar inte säga ett enda ord till mig?


Kommentarer
Postat av: Fanny

jag kommer älska skolan.. tur att nån känner snyggigar som ska börja dära höhö (a)

2009-05-11 @ 21:31:06
URL: http://chillare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0