Finaste katten på jorden

Tjoooooooohej, Idag fyllde jag som sagt år, fick många fina sms och solen lyste för min skull enligt alicia, hon hade nämnligen sålt sin bror till gud för det fina vädret haha och det tackar jag för (a) Var iallafall skit fint väder på min födelsedag och det var ju riktigt bra, fick en glass av malte också :)))) På hemkunskapen gjorde vi pizza och sen stekte vi lite i solen, sen bestämde sig crippe viktor malte & malin för att åka hem till mig och så gjorde vi det, åt tårta och kakor haha sen gick vi ner till Liseberg och träffade bumbi dära som hade träning, och sen kom även shler, FINASTE KATTEN PÅ JORDEN ALLTSÅ.. Dog verkligen när jag såg honom :O:O:O (aa) Sen gick vi tillbaka hem till mig och satt ute och snackade lite och kollade lite saker på datan, Ska kanske på bio med dom på fredag också + fleera till (a) Skööönt att man är ledig på både måndag och tisdag. yeeeaay, oj jävligt långt och ointressant inlägg i bloggen men det får ni ta, behövde skriva av mig lite hehehe (a) men ska r u l l a  vidare nu, P E A C E & L O V E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0