hjärtat mitt

Sitter hemma som vanligt har varit i skolan och så och efter det följde Jessika med hem till mig, Vi bakade hallongrottor och kolakakor som blev asgoda :) sen åt vi lite och sen gick vi ut på en promenad gick förbi Liseberg också där några småttingar spelade match sen kom Kebba och Sirwan förbi och vi snackade med dom en timme eller nått. sen blev det kallt och då gick jag och Jessika hem igen, sen följde jag Jessika till Bussen och sen åt jag middag, Sitter och lyssnar på rumäniens låt från eurovision haha, alla sjunger typ på den i skolan så den har fastnat på hjärnan, Imorgon på kvällen ska jag träffa Elin Emma och Cissi tror jag, fett skööönt lov och allt (a) Får se vad vi hittar på.. Ska gitta bree.
 

gamla tider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0