Liten lista

Hur många gånger har du varit kär? Tre gånger och då var jag riktigt kär.

Favoritgodis: Pelle kuling

Coolaste stad du har besökt: London

Action eller Skräck? Jag älskar skräckfilmer

Vill bli när du var liten: Modell

När fick du din första kyss: När jag var 12

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Fjortis

Vad är du beroende av? Nässpray

Dagens roligaste händelse: Promenad

Dagens tråkigaste händelse: Skolan

Dagens humör: Glad och lite nedstämt

Vilka tv-program följer du? Ballar av stål & The hills

Vad gillar du mest med dig själv? vet inte(?)

Vad gillar du minst? Att jag är lat

Vad är det roligaste du vet? Att få vara med kompisar och spela fotboll

Har du något motto? Nej

Hemlig hobby? ?

Något vi inte vet om dig? Sög på tummen tills jag gick i 3an

Vad ångrar du? Att jag var otrogen en gång..

Vad önskar du? Att jag var bättre i skolan

Vad klarar du inte dig utan? Läppglans, smink mat

Vad gör du helst en vardag? Sover men är ju i skolan..

Vad gör du helst en lördagskväll? Är med vänner eller ute med massa

Vad har du mest av i din garderob? T-shirtar och jeans

Drömjobb? Kustbevakare eller Fotbollsproffs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0