Patrik 1,5

Ska snart dra upp till övervåningen och kolla på film patrik 1,5 tillsammans med min syrra, Efter skolan var jag lite med Mami <3, sen kollade jag på tv lite snabbt och fastnade framför datan. Mami skulle skjutsa Mathilda till träningen så jag följde med hade ändå inget annat att göra. Efter det åkte vi bil lite, älskar att åka bil. sen kom vi hem kollade på the notebook och sen åkte vi tillbaka till mathildas träning och hämtade henne. Sen skulle Mathilda köra tillbaka, och där gick det undan 120 på 90 väg, krockade med en annan bil och fick hjärnskakning och fick sitta på akuten i timmar. men nu mår jag lite bättre men fortfarande illamående, så ska upp och kolla på filmen nu, Ha det bra !


Kommentarer
Postat av: Elina

Hoppas veeerkligen att det gick bra med er i krocken! LOVE <3

2009-05-07 @ 22:23:41
URL: http://yew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0