remember

Har presic duschat och ska snart föna och platta mitt hår. Idag mådde jag illa som fan, men tog mig ändå till skolan, hade NP i Matte, första gången jag tycker att ett matteprov var lätt. Efter skolan så sov jag lite i soffan och efter det ringde Emma och frågade om vi skulle ut på en promenad. Vi gick i 2 ½ fuucking timme(??) Är inte det jävligt bra för att vara vi?
Först iallafall så gick vi till älvsjö station och sen till västberga kyrkogård och därifrån gick vi längs 165 vägen ändå till korsningen då vi började gå mot årsta berg och därifrån genom östberga och hem, Kommer säkert ha träningsvärk imorgon för det börjar verka lite i låren. Imorgon äre skola som vanligt sen fotbollsträning med Laget sen träffa Emma och Elin sen plugga och sova. Har inget mer att skriva, så puss hej!
 

bäästa vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0