tjeeeeeeeeeenamoooors

Hiii <3 Har inte så mkt har ätit ett päron till middag än så länge, äter nog lite mer sen, Har varit i skolan idag skrev 2 olika prov, failade nog i ett av dom.. -.- Hatar spanska och kommer alltid att göra det! fattar ingenting så det kan suga --------
sen efter skolan så åkte jag hem, åt för jag var skit hungrig. sen kom solen fram och jag la mig på verandan och solade där i typ någon timme asskönt sen gick solen i moln och det blev kallt :((( Sov i typ flera timmar för att jag var så jävla trött och ska duscha snart. I brist på annat hehe (a) Skulle egentligen kolla på hsk,s träning men pallante yaaaaaa! det är kallt och jag kommer frysa röven av mig,  och som emma säger : Kyss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0