To you

Ska dra valborg lite snabbt. Drog till stan efter skolan tillsammans med Ampi Emma Elin Anton & Vigert, men sen gick vi ifrån killarna och drog in på egna affärer, hittade inget som jag ville ha. Sen träffade jag Anton lite snabbt och hälsade på hans kompisar, vi ska iallafall ses på söndag :)))) Sen iallafall drog jag hem, fixade mig lite snabbt och sen gick jag över till emma och fixade mig mera dära. Sen kom alla andra och så drog jag Emma Vigert Gurk och köopte pizza till alla. åt och snackade lite, Senare drog vi ut och skulle kolla på brasan vid gamla ip. men drog vidare till Långsjön där lite trevligt folk var. Gick till bussen och åkte hem. bussresan var lite rolig sådära... Sen kom vi hem till Emma där dom andra redan var, sen åkte Elin Max Max Ludde Gurk hem och vi andra satte på strandvaskaren och jag somnade, haha.
Idag vaknade vi ungefär vid 10 sen låg vi kvar till 11 gick upp och åt frukost och drog hem till mig och fixade mig sen hade jag Becca Amanda Elin Emma med oss filtar och lite gotti gott till en äng nära emma och solade hela dan. Ikväll drar vi nog till Långsjön eller älvsjö. Ska illafall sova hos Emma ikväll.


Emmas land i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0