when love takes over.

Ska snart göra om desigen lite. För gammal och för töntig. Igår vare Fekke som gällde. Först förkrök hos Malins place med massa trevliga personer. Gillare starkt! Elin hade klippt sig och det var hur fint som helst. hihi! Sen drog vi vidare jag och några personer till William. Däre vare lite roligt folk hehe.. Kvällen slutade med att en ledsen Fanny kom hem till mig från älvsjö. Hennes tåg gick inte förens halv 6. HAHA. Idag hade jag inomhusträning. blää för äckliga tjocka inomhus sulor. Sen kom jag hem 1 och somnade till kvart i 5. Rolig dag må jag säga. Ikväll vill jag äta hamburgare och så får det bli. Pussssss

Kommentarer
Postat av: Fanny

du är bäst gumman!

2009-10-28 @ 22:45:56
URL: http://chillare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0